En dag som alla andra



Sitter och äter frukost bestående av soygurt med skivade bananer och cornflakes. Min älskade soygurt, den jag saknade mest under Turkietvistelsen typ. När jag ätit färdigt har jag tänkt att jag ska åka och träna. Det känns i ärlighetens namn lite motigt men jag vet att det är skönt när jag väl är klar.

Idag och imorgon jobbar jag natt. Det känns ungefär lika kul som ... Inte alls. Jag är inte skapt för att vara vaken efter tolv, eller knappt tio egentligen! Men men, det är bara att göra det bästa av situationen. Får se till att ha med mig mycket att äta. Det är typ den bästa chansen att jag inte somnar. Att jag äter något ofta för att hålla energin uppe.

Aja. Mitt liv är inte så spännande just nu. Det kommer förmodligen bestå av jobb, jobb och jobb den närmaste tiden. Ska försöka klämma in något litet annat också. Men mest jobb. Money, money, money!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0