Det händer grejer

Har varit ledig hela helgen. Kunde dock ha jobbat, jobbat och jobbat. Men hur ofta är jag och sambon lediga samtidigt annars? Hur ofta är man så dunderförkyld att om man bara hade en näsborre att andas med skulle man typ dö? Och hur ofta har man fått tillbaka megamycket pengar på skatten och inte behöver känna någon ångest över att man är fattig?

Ledig var jag alltså, och oj vad vi hunnit med mycket! Under lördagen var vi och kollade på fina bilar och dragracing, åt lunch på Sjöbodan, for en sväng till Storheden för att gå i affärer, hälsade på några vi känner i Sävast och avslutade dagen med lite cruising och mat på världens bästa hamburgerrestaurang (som jag jobbar på).

Igår sedan blev en dag för allmänt pyssel och plock. Välbehövt!

Idag är det dock jobb som gäller. Har ett städpass och är fortfarande asförkyld. Kul sa jag aldrig. Men efter jobbet ska vi i alla fall åka och kolla på en kisse! Ja, vi går i kattankar ... Och imorgon har jag tänkt måla sovrummet vitt för då är jag också ledig. Här händer det grejer.


Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Precis, du läste rätt. Norrlandstripp:) Det verkar i alla fall som att jag och pappa ska fara en tur uppåt, men det är inte helt spikat ännu och någon rutt har vi inte bestämt heller hihi

2012-06-11 @ 09:13:28
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0