Bra helg

Ledig. Från igår, idag, imorgon och i övermorgon är jag ledig. Efter att innan dess ha gått till jobbet varje dag i nio dagar infinner sig en märklig tomhet. Jaha ... Vad gör man nu? Men jag vet nog vad jag ska göra. Träna! Och ta det väldigt lugnt där mellan. Min kropp är spänd som en fiolsträng och jag kommer ständigt på mig själv med att jag går och drar upp axlarna.

Dagarna som gått sedan jag bloggade sist har i alla fall varit fina. Jag var ledig midsommarafton och vi firade i Sikfors. Hade lite ont i huvudet i perioder men annars var det fint. Kvällen avslutades med att vi fick skjutsa in en liten pojke till akuten. Ingen vi kände. Men ALLA BARNS FÖRÄLDRAR hade druckit och INGEN kunde köra. Fy fan säger jag bara, jag fattar inte hur de tänker. Har man barn måste man väl ändå kunna skjutsa dem till akuten om det händer något. Jaja, inte mitt problem egentligen.

Under lördagen var vi till badhusparken och såg Rock'n Roll on Tour med Brolle. Det var bra, visst var det bra. Men inte en enda Buddy Holly-låt blev det. Lite besviken är jag faktiskt ... Brolle är trots allt anledningen till att jag började lyssna på Buddy Holly!
 
Bild från telefonen ...

Nåja. Nu ska jag äta upp min frukost och bege mig mot gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0