Lite trött ...

Känner mig en aning trött faktiskt. Igår jobbade jag under dagen och spenderade kvällen med att spela kubb och umgås med några från jobbet. Det var nog så trevligt och innan jag kommit mig i säng och somnat var nog klockan över tolv.

Men idag fick jag ändå kliva upp tidigt för att hinna med stallet innan jobbet. Det gick dock fortare än väntat så nu har jag legat och myst med Yoda en stund. Ska snart äta något och sen bege mig mot jobbet.



Imorgon är jag i alla fall ledig och så även på lördag då vi ska åka till Skellefteå för att hälsa på min mor med familj. Det ska bli himla nice faktiskt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det var himla (!) nice faktiskt att ha er här! <3

2012-07-08 @ 18:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0