Det går

Jobbar idag. Faktum är att jag jobbar sex dagar efter det också. En vecka i sträck alltså. Ganska effektivt för att stilla ångesten över det dyra bilköpet vill jag lova.

Och jag sitter redan och fantiserar om framtida resor. Blev himla sugen på att åka till Japan. Ännu en motivation till att jobba hårdare än någonsin. Det finns så mycket jag vill göra, men jag vet att jag kommer kunna göra det också eftersom att jag är beredd att jobba så mycket som det krävs för att nå dit. Det är bara en fråga om när, inte om.

I alla fall är det så det känns nu. Man vet givetvis aldrig vad framtiden har i sin beredskap. Rätt som det är tar mitt flyt slut och allting går tungt. Jag vet att det kan hända. Men jag hoppas att det går att undvika in i det längsta.

Men nu måste jag göra mig färdig för jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0