Spegelångest

Hemkommen från gymmet. Träningsrådgivning och sedan träning blev det, jag fick ett program att följa. Får väl dock erkänna att det var en allt annat än angenämn upplevelse att träna. Detta på grund av alla speglar som finns i typ HELA lokalen. De fick mig att känna mig som "hej jag heter Bea och är väldigt risig och o-cool och alla andra ser superbra ut men inte jag och jag hatar min fula kropp" Tillbaka i mina vanliga kläder sedan och med mössan på huvudet kändes det dock lite bättre igen. Har man lite större kläder och inte ett tight linne slipper man ju se ut som en MASK. Men jag måste nog skaffa ett privat gym där bara jag får träna, det skulle kännas bättre. Hehe.

Alla verkar vilja vara så smala. Men alltså seriöst, vad är det för snyggt med det?! Jag tycker bara det ser äckligt och osunt ut. Vågen visar liksom 45 kg, BMI-räknaren säger 17,6 och jag säger UÄÄÄÄK. Men vad fan ska man göra.

 


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

jag vill gärna vara smal, men jag vill helst vara stark. Alltså fit. Men jag är kass, ikväll åt jag massa glass, haha ;P

2012-02-16 @ 21:34:18
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0