Inbördeskrig i kroppen

Min kropp är en svikare. En dålig, outbytbar vän. Huvudet och magen för ett inbördeskrig mot varandra och igår hade jag en blixtrande migrän när jag försökte hoppa över kaffet för magens skull. Huvudet liksom ba "amen jaaarå, är inte jaag viktigt?!" och magen ba "amen fine, drick ditt jävla kaffe då så jag slipper höra på ditt gnäll" Och så gick det som det gick med den stackars magen.

Idag blir det jobb igen. Jag har en känsla av att det kommer bli kul faktiskt. Igår VAR kul fram tills det att det började kännas som att jag skulle spy ner någon. Det gick liksom ... Bra. Alltid trevligt.

Nu ska jag äta lite frukost.


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

jag slutade med kaffe länge, och sedan började jag igen. Sjukt onödigt.. :( Min mage mådde så mycket bättre när jag slutade.



sv: Ja, close enough ^^

2012-02-08 @ 17:04:11
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0