Hjärnkapacitet

Jag har konstaterat en sak. Jag är smart ... När jag tänker. I helgen när jag försökte få igång en tv på Elgiganten genom att trycka PÅ tv-skärmen kände jag mig mindre smart. Det var ingen touch-tv tydligen. Märkligt.

Men let's face it. För det första, NÄR i det liv jag lever nu BEHÖVER jag över huvud taget använda hjärnan? I jobbet: Hamburgare, pommes, plusmeny, bea-dip, chilicheese, cola ... Men svåååårt att memorera det när man gör det för tusende gången. Nooot. Knappast att hjärnan är särskilt involverad där. Och hemma vet jag inte vad jag skulle få för hjärngympa. Alltså har jag en utmärkt hjärna med av-knappen intryckt eftersom att den inte behövs. Sorgligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0