Good times

Helgen har varit suverän. En lagom mix av umgänge, jobb, flängande och mys. Igår var vi in till Luleå och såg Mission Impossible 4 på bio. Den var klart över förväntan tycker jag, spännande och häftig. En bra helg ur min synpunkt alltså. Dock har det blivit mycket snabbmat och sådant jag bestämt mig för att inte äta. Idag tar jag nya tag och får i princip börja om från ruta ett. Det lilla jag hunnit bygga upp under de dagarna jag ätit bra har rasat. Men jag ser det i alla fall som ett kvitto på att det lönar sig att utesluta vissa saker ur kosten.

Idag kommer min kära mor på besök. Jag lääääängtar! Dessutom ska jag klippa mig. Tror allt hårtrassel ryker. Jag har inte varit till en frisör sedan studenten ... Känner på mig att detta kommer bli en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Patricia♔

Det låter som en bra dag med ett frisörbesök och sedan besök av din mamma:)



sv: Nej, den tiden jag red så var jag ofta ute fast jag var sjuk och inte blev jag dålig av det. Men som du sa, ta det lugnt med övrig träning.

2012-02-13 @ 12:39:54
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0