Dumma räkningar

Känner mig typ rik. Sjuuuukt! Måste jag betala räkningar? Tänk alltså, om man inte hade några räkningar att betala. Ingen lägenhetshyra, ingen medlemsavgift för fack eller A-kassa, inget gymkort, inga studielån ... Alltså fatta bara de som bor hemma hos sina föräldrar och jobbar! Seriöst, de ÄR ju rika. Nåja, det är faktiskt ganska skönt med en egen lägenhet. Kan vara värt det. Men ATT jag ångrar att jag pluggade ett år. Totalt bortkastat och nu sitter jag här med ett års studielån. Lätt ovärt.

Visst, klart jag klarar mig. Men det känns inte direkt som roliga utgifter. Om de försvann skulle jag faktiskt kunna leva lite också. Men men, en dag ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0