Bokat

Igår på jobbet ringde nån random aka. älskling till mig och ba "Jag har hittat en resa och den är förmodligen borta imorgon. Två veckor i Turkiet i maj. Det är med avbeställningsskydd. Ska vi slå till?!" Och där står jag helt stressad och ska dela ut mat till en kund och ba "Öhhh?? Jaa??" Så nu är det bokat. Ska bara hålla tummarna för att jag får ledigt också så vi inte behöver boka om. Det vore ju faktiskt rätt surt.

För övrigt har jag jobbat fyra dagar i rad och är påstått svart under ögonen av påstådd sömnbrist. Jag vet inte, kanske stämmer det. Trött har jag varit i alla fall. Men jag hoppades att jag skulle få fortsätta jobba idag och onsdag också. Dock så godkändes inte passen jag sökte. Smått irriterande faktiskt. I WANT THEM.

Wellwell, jag ska försöka få i mig lite frukost och tränga bort en malande huvudvärk. Sedan hoppas jag att jag hittar på något att göra.


Kommentarer
Postat av: Patricia♔

Men åh vad härligt med en resa sådär. Något att se fram emot:)

2012-02-21 @ 12:58:47
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0