Det flyter

Vaknade jättetidigt i morse vilket jag gjort ett tag nu. Tror det beror på att jag helt enkelt mår bättre än jag gjorde innan. Förut brukade jag också vakna tidigt en period. Det känns i alla fall skönt att vakna i tid så man hinner komma igång innan det är dags för jobb. Idag ska jag åka och träna innan jobbet och efter jag jobbat klart åker jag till stallet. Fullt upp idag alltså. Men jag gillar det.

För övrigt är jag rätt nöjd. Igår när jag kom hem möttes jag av Linda Bengtzings ljuva stämma som skrålade ut genom cd-spelarens högtalare. Efter en snabb tur i lägenheten konstaterade jag att den minsann blivit städad medan jag var på jobbet! Eller alltså, jag började ju städa den i förrgår men nu var allting klart. Min sambo är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0