Tungt

Trots att jag inte har några direkta motgångar just nu känns det mesta tungt. Igår på gymmet kändes det som att jag hade lösa bitar i hela kroppen, det var obehagligt och gjorde lite ont. På jobbet känner jag min sjukt lat, men huvudet är tomt och kroppen vill liksom inte röra sig. Varenda liten grej gör min ledsen eller irriterad. Jag fattar inte vad det är för fel på mig?!

Jag vill bara ha en varm kram. Kärlek. Men jag är så jävla frånstötande att jag inte kan få annat än motsatsen. Det är som en ond cirkel. Finns det någon lösning?


Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla älskade gumman! Önskar du bodde närmare för då skulle du få mammakramar så fort du behövde det!

Krrrraaaaaaaaaaaam!<3

2012-04-12 @ 19:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0