Många har stannat i mitt hjärta, men inte i mitt liv

Alltså jag är verkligen SÄMST på att hålla kontakten med folk har jag insett. Man har flyttat eller av någon annan anledning bara upphört att prata. Och så många gånger har jag tänkt på alla dessa människor och undrat hur de haft det. Men konstaterat att det gått för lång tid för att höra av sig. Man har blivit totala främlingar för varandra. Inte så konstigt att jag typ inte har några vänner ... Folk försöker ju, de hör av sig. Men jag är nästan aldrig den som söker kontakten. Vet inte varför det blivit så. Men kanske får det bli ett löfte till mig själv. Att bli bättre på det.


Kommentarer
Postat av: mamma

Gillar! <3

2012-04-26 @ 07:38:06
Postat av: madde

det är aldrig för sent =)

Inte i mina ögon iaf =)

2012-04-26 @ 18:55:56
Postat av: Jag...

2012-04-27 @ 09:39:41
Postat av: Jag...

Håller med Madde! För sent blir det aldrig!

Tänk på att de som du har haft god kontakt med kan nog tycka samma om dig och de gärna vill ha kontakt med dig också men ingen tar det första steget!



Tänk vad onödigt om ingen tar det där första steget!



Oavsett vad du väljer att göra så går inte jag någonstans, men jag tror du skulle må bättre av att ha någon att umgås med!



Älskar dig min petunia!

G.

2012-04-27 @ 09:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0