Längtans tider

Varje dag de senaste dagarna har jag längtansfullt utbrustit "nu är det bara typ en månad kvar!" Jag kan knappt tänka på annat än semestern. Men helt seriöst, ska man klara tanken på att man faktiskt jobbar nästan varje dag under denna månad behöver man något som håller en uppe. Det är visserligen ett medvetet val jag gjort för att få ihop till mer fickpengar när det väl blir dags att åka. Men jag erkänner, det är skönt med lediga dagar också ibland.

Men idag hinner jag i alla fall med att träna innan jobbet. Det var nästan en vecka sedan sist och jag tycker mig nästan kunna höra hur alla muskler bryts ner. Nej, detta går inte. Iväg till gymmet bär det så fort jag bara druckit upp morgonkaffet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0