Ponyz

Medan mp3:n laddar ansluten till datorn passar jag på att blogga lite innan läggdags. Idag har varit en effektiv dag. Jag har växlat pengar, köpt linser, varit med om min första gynundersökning och ridit Lillan. Måste ta med kameran nästa gång så jag får lite bilder på snyggingen till häst.

Igår var jag förresten och tittade på en annan polle. Superdupermegafin ponny på fyra år. Hon är inte i ridbart skick förrän nästa vecka dock, så jag ska få provrida när jag kommer hem från utlandet. Hur ska jag lösa detta då? Helt seriöst funderar jag på att ha två medryttarhästar, båda är så himla fina. Jag trodde jag skulle kunna "stadga" mig efter att ha provridit den första men så fick jag mailet om den där andra och blev himla sugen på att prova. Det där med unghästar lockar och dessutom lät det som att jag skulle få hoppa lite också. Jag gillar ju som det.

Nå ja, vi får se hur det löser sig. Allt löser sig ju i alla fall på något sätt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0