Misslyckat drive-in försök

Åh, pinsamt. Skulle prova drive-in idag för första gången i mitt liv. Eftersom att jag stått på andra sidan ett antal gånger och varit den som tagit emot beställningar från folk som kört i drive-in, tänkte jag att det skulle väl inte vara några problem. Men tji fick jag. Där kommer jag alltså och ser en grej jag antar att jag ska prata i. Ser skeptiskt på den och hör en arbetskamrat rabbla den vanliga hälsningsfrasen och frågar vad jag vill beställa. "En liten cheeseburgare" provar jag och får som svar "jag hör inte vad du säger". Jag provar igen, men det går uppennbarligen inte så bra för det slutar med att jag får åka direkt fram till drive-luckan och göra min beställning.
 
Så ja, jag antar att alla som klarar att beställa något över huvud taget i den där apparaten förtjänar en eloge. Jag ska aldrig mer störa mig på att jag inte hör vad någon säger eller att de skriker "hallå?!" i örat på mig. Uppenbarligen är jag inte bättre själv ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0