Lång natt

Somnade kring femtiden på morgonen idag efter en sömnlös natt. En halvtimme senare vaknade jag igen av ett sms från min älskling. Brukar aldrig annars vakna av sms typ så han trodde inte jag skulle göra det nu heller. Men ja, det gjorde jag i alla fall så vi började sms:a. Tillslut avslutade vi och jag somnade om. Klockan ett vaknar jag av att telefonen ringer ... Under sängen! Och undrar vad som hände med alarmet som jag ställt på elva. Försöker verkligen att vända tillbaka dygnet efter helgens nattarbete men kan lätt konstatera att det inte är någon lek.

Ikväll blir det personalmöte med bowling. Det gillas! Dock börjar jag känna att dygnet har för få timmar, det är så mycket jag skulle behöva ordna inför resan och så. Idag ska jag i alla fall börja med att packa och se om jag behöver tvätta något. 

Här kan jag alltså inte sitta längre. Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0