I'll make it work

Igår var jag ut på en långpromenad. Kom på mig själv med att gå och spana efter hästar. Insåg, att längtan var för stor för att stå emot. Efter några månaders riduppehåll fick det nu vara nog. Så jag la in en annons på blocket och skrev ungefär: "Har du en häst så maila, jag vill rida". Fick svar samma dag och nu har jag en provridning inbokad imorgon. Har sett en bild på hästen i fråga och det ser mycket lovande ut. Det ser ut som en häst man kan ha kul med. Och även fast jag tyckt det känts svårt att boka upp sig någon speciell dag i veckan då jag inte vet hur jag jobbar, så ska jag få det att funka. Antingen får jag väl åka tidigt på morgonen eller på kvällen om det nu är så att jag jobbar. I'll make it work.


Jag och min fina, fina, fina Hero ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Fina, fina, fina DU<3 och Hero! :)

2011-10-04 @ 10:12:22
Postat av: Sara

vad är det för häst ? :) Håller tummarna för dig i morron!!

2011-10-04 @ 13:15:20
URL: http://swipt.blogg.se/
Postat av: Bea

Vet inte så mycket om pollen, men av bilden att döma skulle jag GISSA att det är en ponny iaf. Ett sto på 15 år, skäck. Ser riktigt fin ut :-)

2011-10-04 @ 14:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0