Hopplöst

Jag inser att det finns de som har det betydligt värre. Ändå skulle jag ge mycket för att någon gång få må BRA utan att behöva stoppa i mig en massa skit. Utan att ha ett stört huvud som snurrar och värker och en infekterad mage som gör ungefär detsamma. Dessutom känns det som att huvud och mage motverkar varandra hela tiden. Jag får egentligen inte ta bamyl koffein för huvudet eftersom att magen mår dåligt av det. Men om jag inte tar det mår huvudet crap (vilket det ofta gör ändå men ...) Och medicinen jag fick för magen gjorde så jag hade konstant huvudvärk och mådde illa jämt. Så den vägrar jag ta.

Och samtidigt som huvudet värker och snurrar ska jag dra på mig ett stort leende och flänga runt i hundranittio. Det går inte att se nere ut på jobbet. Finns inte utrymme för vila. Jag vill inte att folk ska tro jag är lat eller otrevlig. 

Vet inte hur jag ska lösa det. Jag gick till en doktor för huvudet och min konstanta trötthet. Först sa han åt mig att det säkert var något tillfälligt (som pågått i flera månader?) och sedan skickade han mig till en sjukgymnast som lärde mig att stå och gå rätt? Jag gick till en doktor för magen och hon gav mig en medicin som fick mig att må dåligt. Varför ska jag ha någon tro på sjukvården över huvud taget, på vilket sätt kan de hjälpa mig att må bra?

Byt bara ut min kropp så är problemet löst. Snälla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0