Hard work work work

Det har varit en extrem jobbhelg som inneburit en nästan total dygnsomvändning. Inte konstigt att jag mådde minst sagt illa igår och det kändes som att jag skulle spy så fort jag rörde på mig. Men nu väntar tre riktigt lugna dagar. Jobb 11-18.30 idag och imorgon för att sedan vara ledig onsdag. Dagpass passar mig riktigt bra och det är då jag är som mest på hugget och mår som bäst. Men jag kan ju erkänna att det var tungt att kliva upp i morse vilket väl inte är så konstigt med tanke på hur helgen sett ut.

Det var en liten uppdatering ur mitt liv just nu. Jobb, jobb jobb. Fem dagar denna vecka och fem dagar nästa vecka. Jag kan riktigt höra hur pengarna trillar in i spargrisen och se hur mina drömmar kommer allt närmare verkligheten. Awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0