Diamond Lil

Nu har jag varit och provridit en polle. Det kändes väldigt ovant att sitta upp i sadeln och min rumpa kändes benigare än någonsin, det var knappt så jag kunde sitta ner. Efter en stund gick det dock bättre och ... Vilken häst! Det är nästan så jag börjar drömma om dressyrtävlingar och hela baletten. Fast jag vet inte om det såg lika bra ut som det kändes förstås. Men kändes bra gjorde det verkligen, hästen var precis lagom stor för mig och precis lagom mycket häst att rida. Så någon gång i veckan kommer jag förmodligen åka dit och traggla lite här framöver. Hade inte haft något emot om det blev MÅNGA gånger i veckan, men jag måste skaka fram pengarna också tyvärr.

Men men, nu vet ni i alla fall hur det ligger till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0