3 oktober

Bloggandet har som vanligt blivit lidande under helgen. Det är inte så konstigt med tanke på att jag oftast jobbar under helgerna och när jag inte gör det vill jag givetvis vara med min älskling som är ledig. Hur som helst har det inte hänt så mycket spännande i mitt liv. Vi har däremot städat upp i lägenheten och diskat bort all disk, så det ser jättefint ut nu.

Den 15:e oktober närmar sig med stormsteg. Det är inte länge kvar nu tills resan blir av ...

Idag fyller min bonuspappa år förresten. Grattis Lasse! :-D


Kommentarer
Postat av: Lasse

Tackar tackar :-D. Å, nu har vi ätit en underbar två-rätters middag och nu sitter man och väntar på tårta.mmmmm

2011-10-03 @ 19:31:20
Postat av: Bea

Mmmmm! Jag är inte ett duuugg avis ... Eller? ;-)

2011-10-03 @ 20:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0