Det blir flytt!

Idag kom beskedet. Mot alla odds fick vi lägenheten vi var och tittade på i fredags, trots att sju andra också tittat på den. Så den 1 december bosätter vi oss på Floragatan och jag är överlycklig. Äntligen får vi lite plats att inreda vårt hem och skapa våran framtid. Jag hoppas vi kommer bo där i många år och att det blir riktigt fint så småningom. Visst kommer det ta tid att spara ihop till de möbler vi sett ut så det kanske tar ett tag innan det blir exakt som vi vill ha det. Men i och för sig är jag ju inte helt obekant med att jobba för att få det jag vill ha. Med mycket beslutsamhet och hårt slit kanske det går fortare än man tror.

Åh, jag vill börja packa!!!


Glad tjej!


Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Grattis till er:) Vad fantastiskt att ni fick den!



Haha, jaa, något rätt måste vi ju göra eftersom de väljer att stanna hos oss, fast att din vill vara med dig det förstår jag. Du som är så rar och söt:) hihi

2011-11-14 @ 13:59:03
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Patricia♡

Kan du inte göra ett inlägg med lite av dina drömmöbler och sådant du vill ha:)

2011-11-14 @ 14:20:20
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0