Vill nog för mycket

Igår var jag på buggträning och gav som vanligt allt. Idag hostar jag så det river i halsen. Borde nog inte vara så förvånad med tanke på att jag var rätt förkyld redan innan. Men det fanns liksom inte en tanke om att jag inte skulle fara. Det GÅR ju bara inte att missa en buggträning och är man väl där tar man det ju inte direkt lugnt ...

Nåja, nu ska jag vila hela dagen. Bara jobba på lite lugnt på praktiken. Imorgon måste jag vara frisk för då är det dans igen. Vet inte om det lät så troligt men jag ska banne mig fara?!

För övrigt slog det mig bara hur galet mycket jag älskar min älskling! Jag slås av sånt ibland, bara sådär utan vidare. Men det är svårt att uttrycka exakt hur mycket i ord, jag måste nog uppfinna nya för de som redan finns duger inte.


Kommentarer
Postat av: mamma

Den där kärlekskänslan är ganska underbar. Eller hur! Hoppas den stannar livet ut!

Älskar dig!

2011-05-11 @ 06:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0