Jag fick jobbet

Har ju glömt berätta att jag fick jobbet! Skrev på papper i fredags och ska på utbildning på tisdag. Snart kommer jag alltså kunna börja jobba. Pengar kommer rulla in på kontot och jag kommer kunna köpa sådant jag vill ha och alltså ta mig någonvart.

Det var ju just detta jag ville, men ändå är det något som ligger som en oro i maggropen. Jobb på kvällar och helger, högtider och andra speciella tillfällen. Och jag undrar när jag ska ha tid att leva och ta tillvara på mitt förhållande. När jag ska kunna utöva mitt intresse och allt det där.

Förmodligen kommer det sluta med att jag står där med ett jobb och en del pengar. Men inget annat. Ångest. Jäkla ångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0