I väntan på svar



Igår klockan halv nio på kvällen ringde telefonen och jag fick förfrågan om jag ville komma på arbetsintervju en timme senare. Två dagar tidigare har jag alltså skickat in en jobbansökan, men inte hade jag förväntat mig att få svar så snabbt. Självklart åkte jag till arbetsintervjun i alla fall och förde en mycket trevlig och hyfsat lång konversation med min intervjuare. Fick bara höra positiva saker om det personliga brevet jag skickat in, bland annat att det varit tjänstefel att inte ta in mig på intervju. Wow?

Idag ska jag bli uppringd för att få veta om jag fått jobbet eller inte. Spänningen är givetvis olidlig och jag kan knapt tänka på något annat. Åh, hoppas det gick lika bra som det kändes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0