Mosigt huvud

Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Det började med att jag vaknade mitt i natten med en duktig huvudvärk. Tillslut lyckades jag somna om. Vaknade på morgonen igen (vilken överraskning!) och huvudvärken var kvar. Värre nu. Försökte två gånger att ta Bamyl koffein för att få bort den, men båda gångerna slutade det med att den och lite annat trevligt maginnehåll studsade upp igen. Var bara att konstatera att det bara var att glömma att fara till skolan. Men tro mig, jag ville verkligen. Det gick bara inte.

Så istället har jag ägnat dagen till att vara väldigt oproduktig. Har sett på flera filmer och lagat middag typ. That's it. Eller ja, fram till kvällen alltså. Då tog jag mig nämligen tid att kolla mailen och upptäckte att vi fått två skoluppgifter som skulle vara inlämnade senast åtta ikväll. Det kändes lite sådär. Tog mig alltså tid att göra det så nu är det klart. Känner mig dock fortfarande trött och mosig i huvudet efter en dag av soffliggande. Därför ska jag återgå till min soffa nu och till min älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0