I have some confessions to make

Tio saker ni (kanske) inte visste om mig:

1.
Jag bryr mig om folk men har svårt att visa uppenbar omtänksamhet eftersom att det får mig att känna mig fejkad (men jag tänker hela tiden på saker jag skulle velat göra). Däremot brukar jag göra lite smyg-snälla grejer som att sätta upp viktiga informationslappar som trillat ner.

2. Jag bestämde mig för att bli författare när jag gick i typ 9:an.

3. Jag känner mig fånig när jag gör uppenbart "tjejiga" grejer trots att jag älskar rosa, och jag sminkar mig nästan aldrig.

4. När jag var liten hade jag en låtsaskompis som hette "Ingelalls".

5. Mitt mål med min träning är att gå upp fem kilo, helst i enbart muskler.

6. Potatisgratäng med älgkött och kantarellsås är bland det godaste jag vet, allra helst när maten är tillagad av min "bonuspappa".

7. Jag är lite av en märkesnörd, speciellt vad gäller skor. Helst ska det vara Reebok eller Nike.

8. Mina första husdjur var två marsvin som hette Pelle och Bamse. Mamma kom hem med dem en dag och även om det var en hund jag tjatat om blev jag såklart glad!

9. Jag försökte faktiskt gå ner i vikt en gång i högstadiet. Försöket varade i ungefär en dag, sedan blev jag hungrig.

10. Min favoritglass är en vanlig Piggelin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0