Funderingar

Låg vaken halva natten och tänkte på livet. På framtiden, jobb och vidarestudier. På skrivandet och träningen. På biblioteksboken som jag borde lämnat igen och vänner jag inte orkat med att ha. Man kan nog egentligen säga att jag tänkte på det mesta mellan himmel och jord. Jag kan dock inte påstå att jag blev så mycket klokare av det.

Andra verkar på något sätt så säkra på vart de är på väg och vad de vill. Det verkar inte heller som att de är rädda för att offra något för att komma dit. Alltså, jag förstår det verkligen inte. Själv vet jag ingenting?

Nu har jag just ätit frukost i alla fall och fryser för en gångs skull. Eller jag vet egentligen inte om det bara är för att jag undrar lite över en upptäckt jag nyss gjorde. Det lät ju logiskt ... Men ja. Funderar på att dra mig till gymmet snart i alla fall, jag känner mig lite smått peppad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0