Fläng

Denna dag spenderades i Haparanda och Tornio på Ikea och ett antal andra affärer. En trevlig trip som dock inte resulterade i särskilt mycket nya grejer. Ett durkslag, en ugnsfast form, ett par träningsbyxor, en t-shirt, en massa godis och lite saker från Alko var allt som fick följa med hem.

Gårdagen ägnades åt att gå runt på stan. Köpte nya sulor att ha i skorna. Förhoppningsvis kommer jag inte få lika ont i fötterna nu som tidigare efter många timmars jobb. Hoppas jag i alla fall. Jag har ju gått en del idag och än så länge känns det väl okej.

För övrigt oroar jag mig över jobb. Har alldeles för lite pass och vill ju ha fler. Det är kul att jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0