Slipat

Det är så härligt att äga sitt liv. Synd bara att jag inte gör det. Fick veta idag att jag ska jobba på lördag. Ingen vidare framförhållning direkt. Det är ju helt omöjligt att planera något, men jag biter ihop tillsvidare och försöker tänka på pengarna. Och jobbet i sig är ju faktiskt ganska kul. Om jag bara kunnat få schemat LITE tidigare.

Idag har jag stått och slipat dörr i uppskattningsvis fem timmar. Sedan målade jag ena sidan också. Det känns i nacken kan jag väl säga. Dock så är det kul att hålla på med sådant. Kanske skulle man byta karriär och satsa på att bli snickare. Egenföretagare inom finsnickerier. Sitta hemma i en liten snickerboda och banka ihop små pallar. Måla, dekorera ... Tja, varför inte egentligen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0