Lista, vad annars göra en lördagkväll?

Vilken svordom använder du mest? Fan.

Äger du en iPod?
Inte det.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 10.00.

Hur många resväskor äger du?
Bara en, men det räcker väl?

Använder du flip-flops?
När det är sommar så.

Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica Kvantum för det mesta.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Beror på tillfälle, vilket motiv jag i så fall skulle fotografera eller vem fotografen var som skulle fotografera mig och var.

Vilken var den senaste filmen du såg? Har ingen aning faktiskt.

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Beror väl på vilka människorna är!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Skulle börja med att hoppa av skolan faktiskt, sedan skulle jag "köpa" en klippning och färgning av håret.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Nog har det säkert hänt men jag minns inget särskilt tillfälle.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Inte det inte.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Blenders, "Alla essen på handen" tror jag.

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
Volbeat kanske.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Inte vad jag minns och gjorde jag det skulle jag givetvis inte berätta.

När var senast någon stötte på dig?
Tror inte jag skulle märka det, eller så skulle jag inte veta om det verkligen var så. Så jag vet inte riktigt.

Vad åt du till middag senast?
Har inte ätit middag!

Använder du huvtröjor?
Lite då och då.

Kan du vissla? Nej, pinsamt nog.

Vem var det senast du fick sms av?
Mi.

Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma kanske? Minns inte riktigt.

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Vikingaskeppet eller vad det nu heter är kul och lite lagom "farligt".

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Vet inte och vet inte om jag bryr mig heller.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
09 ... Vetinte?

Tittade du på tecknat när du var liten?
Givetvis.

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Vet inte ...?

Hur många syskon har du?
En riktig.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Tror jag väl inte.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Sprängaren, Paradiset ...

Äger du några band t-shirts?
Nope.

När flög du senast?
I sommras till Stockholm.

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Fyra.

Läser du för skojs skull?
Varför annars läsa?

Vilken var den senaste låten du lyssnade på?
Minns inte, men den jag sist sjöng var "Total eclipse of the heart".

Pratar du några andra språk?
Engelska och lite spanska.

Diskar du din egen disk?
Jag måste ju liksom det.

Har du gråtit offentligt?
Inte direkt.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Både och, men laptopen är halvdöd.

Försöker du alltid lära dig nya saker? Man lär sig alltid något nytt ...

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Tatuering vill jag ha!

Bjuda på första dejten?
Varför inte?

Kan du kasta macka?
Nej, pinsamt nog.

Har du någonsin varit i Jamaica?
Nope.

Vad har du med dig in på bion?
Mobilen, något att dricka, sällskap.

Vem var din favoritlärare och varför?
Who cares???

Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej, men en och annan turk har nog varit lite sugen :-P

Vad har du för väder?
Mörkt ...

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Svenska!

Gillar du att flyga?
Det funkar, men är väl inte så vansinnigt spännande direkt.

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du då välja? Nån för längesen!

Hur är din drömtjej/kille? Gärna lite som jag. Han får fruktansvärt gärna vara lite poetisk och skriva fina kärleksdikter till mig. Så ska han respektera mig och mina åsikter. Och älska mig gränslöst såklart och vilja leva lycklig med mig i alla våra dagar. En romantiker, gärna lite i drömprinsstuket ... Ja, vi sa DRÖM va?

När sov du senast på golvet?
Det var nog när jag sommarjobbade på ridskola för några år sedan.

Vilken är din favoritdrink?
Har inte druckit så många, men jag drack någon slags chokladmjölksdrink som kallades "Angel" (tror jag) i Turkiet, den var väldigt god.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Minst 8 men inte mycket mer.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Oftast inte.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nejdå, sånt händer inte på universitet tror jag.

Vilken är din favoritfrukt? Mandariner gillas.

 Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Absolut inte.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
20 år!!! Helt sjukt.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Språkpolis har jag nog blivit kallad, så ja.

Ser du på kärleken som ett misstag?
Jo fy fan, hur kunde nån komma på att uppfinna nåt så fullständigt korkat? Finns absolut inget som vållar en mer smärta. Men å andra sidan, vad vore vi utan kärlek?

Bio eller promenad?
Bio gillar jag, men ibland kan en promenad vara skönt också.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Beror helt och hållet på personen.

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Har ingen aning.

Kommer du ihåg din första kärlek?
Jo, men jag vet inte riktigt vilken som var den första RIKTIGA, hur man avgör det.

Älskar du honom/henne fortfarande?
Beror på vem det var som var den första RIKTIGA.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Livet suger.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Absolut, det vill jag prova!

Tycker du om att krama folk?
Beror på vem det är, är inte den som delar ut kramar till höger och vänster.

Skulle du säga att du är trendig? 
HAHAHA, nej!

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Nåt så djävulskt! Stör mig på när folk inte håller vad de lovar.

Vad är du allergisk mot?
Att leva i det förflutna och att andra gör det så det påverkar mig. Falska personer. Och till en viss mån ex.

Är det något du absolut inte äter?
Levergryta, nej tack.

Vad har du för sommarplaner?
Har inga än, får se.

Vilken är den bästa filmen?
Finns flera.

Hur kan ditt rum beskrivas?
Min lägenhet? En katastrof.

Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord?
Romantiker, känslomänniska, rastlös.

Hur ofta tränar du?
Hur ofta gör jag VADÅ sa du?!


Kommentarer
Postat av: m

Ditt namn var det vackraste som fanns att uppbåda i almenackan och de övriga har du ju ärvt. :)

Kram!

2011-01-30 @ 11:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0