Uppe i varv

Efter att ha gått och småplockat hela dagen var jag rätt uppe i varv när jag tillslut såhär på kvällen bestämde mig för att ta det lugnt, det tog ett tag innan jag kunde ignorera tallriken som fortfarande stod kvar på vardagsrumsbordet. Nu tror jag i alla fall jag lugnat ner mig och jag tittar inte längre efter saker att göra, tröttheten börjar ta ut sin rätt och den sköna känslan av att ha uträttat något sprider sig i kroppen ... Även om jag fortfarande känner för att ta mig ann ett rejält renoveringsobjekt till hus, designa och ha mig. Fan, jag har blivit helt såld på sånt efter att ha tittat lite för mycket på husprogram på tv och hus till försäljning på hemnet. Känner för att hoppa av den här utbildningen och bli arkitekt eller mäklare eller nåt sånt istället. Men ett år extra plugg, nja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0