Skåpgrejer

Tog mig i kragen och packade upp lite saker som jag fått, bara för att få en misstanke om att jag nog har rätt välfyllda skåp för att vara student. Dubbla uppsättningar av koppar, glas till fördärvelse, snapsglas och andra alko-glas som jag inte vet vad man använder till ... Visst, jag behöver inte diska så ofta men ändå, det vore ju vettigare om jag verkligen hade användning för alla. Skulle ju kunnat ordna en stor fest så det går lite glas, men jag misstänker att det kan bli lite trångt i min lilla etta då.

Nej, man kan väl lugnt säga att man får mycket skåpgrejer när man har skilda föräldrar och bonusföräldrar och andra snälla personer i sin omgivning. Fast jag klagar inte, med tanke på min låga nivå av smidighet har jag säkert slagit sönder hälften på några år ändå ... ;-)


Kommentarer
Postat av: Dad

Ha ha, kanske inte läge att komma med mer prylar på ett tag:)

Det är väl bra att slippa köpa en massa för surt förvärvade slantar....

2011-01-16 @ 11:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0