Sirap

Det känns som att jag går runt och trampar i minst en meter sirap, och med tanke på min kassa kondis innebär det att jag inte kommer någonvart. Alls. Vardagen har helt enkelt blivit för mycket vardag och rastlösheten har verkligen satt in. Jag behöver något nytt och det får väldigt gärna vara ett jobb så jag kan göra allt jag tänkt försöka göra under året. Med tanke på att en av sakerna på listan över vad jag vill hinna med i år är att besöka ett land jag aldrig tidigare varit i så är det verkligen dags att börja bättra på ekonomin. Är dock lite (för att inte säga väldigt) orolig för att jag inte ska lyckas med det ...

HEJ MAMMA.

Nu ska jag sluta blogga. Bye bye.


Kommentarer
Postat av: Dad

Har du sökt några sommarjobb då?

Många företag avgör detta redan i januari/ februari så det är nog idé att börja kolla.

2011-01-23 @ 18:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0