Någon slags lista

Är: Trött på ett skönt sätt, för jag vet att jag uträttat något. Nöjd.
Ger intryck av att vara: Datanörd just nu antar jag.
Mår: Varken bra eller dåligt. Inte alls, typ.
Ska: Vänta på att G kommer hem så jag kan börja med middagen.
Har: Skrivit en artikel, duschat, plockat i huset, hämtat in ved och satt på en maskin med tvätt.
Bör: För tillfället, inte mycket.
Kan: Somna när som helst förmodligen.
Vill ha: Ett jobb vore trevligt. En praktikplats funkar också.
Skulle vilja: Bli några år äldre så jag är färdigutbildad och kan göra allt jag drömmer om.
Drömmer om: Att saker och ting ska bli som i sagorna (de med lyckliga slut och mycket kärlek, prinsar och prinsessor).
Längtar till: Min älskling kommer hem så jag får krama honom. Ja, jag har inte högre krav än så just nu.
Fasar inför: Att göra om radioinslaget.
Har ett brinnande intresse för: Att skriva. Och dans. Och kärlek ... Kan man ha det? Jag är en riktig love-nerd!
Bryr mig om: De jag tycker om!
Trivs med: O-pretto personer jag kan slappna av med och som får mig att må bra.
Bor i: Skogen, för tillfället. Typ.
Dricker gärna: Varm choklad, jag är en frusen själ.
Lyssnar ofta på: Ljudet av elden som sprakar i kaminen.
Är arg på: Mig själv och min hjärna.
Är stolt över: Min mamma! För att hon stått ut med mig under hela min uppväxt och för att hon är den hon är.
Är rädd för: Att bli helt ensam.
Äter: Mat, godis, snacks ... You name it, I ate it.
Dansar: Fox och bugg lite smått, gärna till tonerna av Blender.
Lever: Men det är knappt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Min älskade,älskade lilla gumma! Stått ut med dig???

Vad hade jag gjort utan dig?! Du är ju mitt hjärta!

Älskar dig såååå!

2011-01-27 @ 08:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0