Idéer

Nu börjar jag få de visioner och projektidéer jag förutspådde att jag skulle få under året. Det känns inte alls som att det är särskilt svårt att förverkliga dem heller, inte i teorin i alla fall. Är verkligen peppad på att dra igång företaget lite mer på allvar och förhoppningsvis få in något uppdrag. Jag har lite idéer om vilka typer av uppdrag jag skulle vilja få och det vore kul att satsa lite på det och se hur det kan utvecklas.

Dock ska jag nog börja med att ro i land mitt nuvarande uppdrag och ha de sista radiolektionerna. Sedan ska det bli kul att komma igång lite mer på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Dad

:D

Det låter bra...

2011-01-23 @ 18:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0