Fyra bugg och en coca cola

Har ägnat förmiddagen åt att handla och diska. Ska snart fortsätta med att städa för att få någon slags ordning på kaoset i min lägenhet, men först måste jag faktiskt ta en kort paus och vila lite. Man blir nämligen så fruktansvärt svettig och andfådd när man lyssnar till Blender samtidgt som man diskar. Ja, det innebär alltså lite dans mellan disksköljningarna och så då, lite buggsteg som tjuvträning inför kvällen då jag börjar buggkurs.

Så har jag ju köpt ett nytt tangentbord också eftersom att jag spillde ner det gamla så det skrev flera bokstäver om jag tryckte på en tangent. Det stod att det här skulle tåla en del vatten vilket låter bra med tanke på att jag lyckats ta ihjäl två tangentbord genom att spilla ner dem med diverse vätskor. Gillar detta i alla fall, tangenterna känns sköna och enkla att skriva på. Helt okej för 200 spänn. Det enda som oroar mig var att det stod på förpackningen att tangenterna bara skulle klara typ 10 miljoner tryck eller något sådant, så jag måste nog snart byta ut det igen med tanke på hur mycket jag skriver. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0