En till lista

Fem skulle
Skulle du vilja vara längre?
Både ja och nej. Ibland är det bra att bara vara 160 cm, ibland skulle det kanske vara kul att vara längre typ för att det är lättare att hitta kläder som sitter bra då.
Skulle du vilja väga mer?
Så alla slutar klaga på min vikt, ja. Något kilo kan jag nog gå upp.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Inte arg, men jag skulle bli förtvivlad och dö.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Nope, då skulle jag ju vara otrogen!
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Den "grymma" sanningen är att jag blir aldrig full. Efter typ fyra cider blir jag trött, får kanske ont i huvudet och har ingen lust att dricka mer. Bra eller ej, det kan man fråga sig. Men alkohol verkar inte ha några positiva effekter på mig i alla fall.


Tio kan
Kan du röra på öronen?
Inte det.
Kan du slicka dig på näsan?
DET kan jag!
Kan du kolla i kors med ögonen?
Nja, typ inte? 
Kan dina föräldrar lita på dig?
Jajjemän.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Inga problem, men jag kanske sjunger istället? 
Kan du vara på fest utan att dricka?
Givetvis, särskilt efter som att alkoholen ändå inte har någon positiv inverkan på mig.
Kan dina vänner lita på dig?
Jag är alltid ärlig om jag säger så, men om "du-kan-ringa-mig-mitt-i-natten-om-det-är-nåt" är vad som avgör om man är pålitlig så beror det på hur nära vännen är.
Kan du tänka dig att pierca naveln?
Kanske, men det skulle säkert bara bli infekterat ändå.  
Kan du suga?
Räkna me't!
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Har svårare ATT spendera pengar faktiskt.

Femton har
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Inte vad jag minns. 
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Många gånger.
Har du ett syskon?
Japp, en lillebror.
Har du varit full den här månaden?
Har aldrig lyckats bli full.
Har du någonsin haft sex med någon?
Juppijupp.
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Säkert någon gång?
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Nej, jag är uttråkad.
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Inte det.
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
HAHAHA, fyra är väl ingenting. Räkna me't!
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Mååååååånga gånger!
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Juppijupp, samma person som på ovanstående frågor.
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Klart jag har funderat över effekterna, men jag skulle aldrig testa och har aldrig ens övervägt det.
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Inte direkt, nja.
Har du haft sex med mer än tre personer?
Nope.
Har du ljugit på någon fråga än då?
Varför skulle jag?

Tjugo VEM
Vem är din bäste vän?
Min älskling! ♥ Har aldrig varit den som haft så många "bästa vänner" direkt. 
Vem älskar du?
Familjen och min älskling såklart.
Vem hade du senast sex med?
Finns bara en för mig.
Vem vill du bli full med?
Lyckas ju aldrig bli full!
Vem är den bästa artisten?
Elvis Presley, Buddy Holly ... Men de är ju liksom rätt döda nu.
Vem pratade du senast i telefon med?
En viss G ....
Vem har du en liten crush i?
No one, no one ...
Vem är snyggast i världen?
Jag själv såklart.
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Mamma! Hon kunde gärna få ge tillbaka lite till mig sen ;-)
Vem är snällast i världen?
Känner inte alla i världen liksom.
Vem vill du prata med?
Nån som får mig att må bra!
Vem sov du med senast?
Sover liksom bara med en typ jämt.
Vem såg du full senast?
Har ju aldrig lyckats bli full som sagt.
Vem vet allt om dig?
Inte ens jag själv gör det så hur skulle någon annan kunna göra det?
Vem kysste du senast?
Finns bara en ... 
Vem kramade du senast?
Samma som ovan.
Vem kan berätta allt för dig?
Vem som helst, eftersom att jag är allergisk mot att prata om andra med andra. Är ju rätt fåordig av mig också, så det är bara att berätta.
Vem kan du berätta allt för?
Mina föräldrar känns rätt givna. Och my darling!
Vem hatar du?
Hatar är ett starkt ord, men vissa människor TÅL jag bara inte. Folk som inte känns helt äkta har jag svårt för. 
Vad blir ditt namn baklänges?
Aeb.
Har du gjort en snöängel i år?
Nej inte det.
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Någon timme typ?
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja, flera. Bland annat ville jag hitta kärleken, åka utomlands osv. Det gick ju bra.
Tycker du att sengångare är söta?
Har ingen aning om hur de ser ut ens.
Har du någon gång testat karate?
Tror inte det.
Första sporten du gick på?
Ridning.
Minimorötter eller pommes frites?
Pommes, jag gillar salt.
Vad längtar du mest till just nu?
Tills skolan är slut, haha.
Hur gammal har du tänkt bli?
Inte nog gammal för att överleva alla jag tycker om i alla fall!
Har du haft vattkoppor?
Jupp, skönt att ha gjort bort det.
Vad drömde du inatt?
Det är en rätt pinsam dröm minst sagt, en person visade en bild på en tutt-fia och hans kompis berättade att det var denna bild personen kollat på när han haft sex med sitt fula ex. Som sagt, en skum och lite pinsam dröm.
Vilken tv-serie är bäst?
Jag gillar de där köpa-hus programmen som går! Typ En plats på landet osv.
Höga eller låga strumpor?
Beror på årstiden.
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att bli helt ensam och att bli sviken. Att ge mer än jag får tillbaka.
Läser du på baksidapn av mjölkpaketen?
Sällan, men det händer väl.
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Olikfärgat om jag minns rätt.
Bikini eller baddräkt?
Bikini.
Snyggaste läraren?
No one, no one ...
Är du mörkrädd?
Bara om jag börjar fantisera för mycket, men nej.
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Är inte någon troslös person direkt.
Riktig gran eller plastgran? 
Beror på om jag måste dammsuga bort barren själv.
Tänt eller släckt när du ska sova? 
Släckt, kan inte sova när det är tänt typ.
Godaste drickan till frukosten?
Varm choklad för det mesta!
Vill du bli president?
Låter farligt.
Har du spelat tjej i en teater?
Jajjemän.
Duscha eller bada?
Beror på, ska det gå fort väljer jag duschen men badet för att slappa.
Har du gråtit i skolan nån gång?
Inte så någon såg, men jag gick in på toan och grät över mina idrottsbetyg en gång.
Hur tar du dig till jobbet?
Om jag jobbat hade jag tagit bilen.
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
För skojs skull ja.
Sjunger du på toa?
Kan sjunga lite var som helst så ...
Vilken färg har din jacka?
Vilken av dem? Den jag använder nu är knallrosa och vit.
Använder du långkallingar?
Mer förut. Nu bara när jag rider.
Är du höjdrädd?
Ínte så länge jag vet att det är säkert.
Vilket land vill du åka till?
Många! Japan och Thailand är två som känns lockande. Italien skulle också vara nice.
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
En facebookkonversation.
Vad ska du göra NU?
Kolla till brasan i kaminen.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja, vi kan ju inte gärna tiga ihjäl varandra.
Har du sett din bästa vän gråta?
Eeee, typ lite?
Vilka vitaminer åt du när du va liten?
Vet inte.
Vad åt du senast?
Godis.
Har du fått någon komplimang idag?
Nej, stackars mig då.
Har du varit med i en rättegång?
Bara som åskådare.
Är du polare med grannarna?
Har jag grannar ...?
Vilka språk talar din mamma?
Svenska och engelska typ.
Vilka länder har du bott i?
Norrland ;-)
Senaste piercingen?
Öronen? Det blev infekterat så jag fick ta ut.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Igår.
Gay?
Inte vad jag vet.
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Nix.
Har du äggat någon?
Vet inte?
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Haha, inte det.
Suger det här?
Det har i alla fall dödat några minuter ...
Har du varit på stranden?
Inte idag, men i sommras så.
Har du haft en stalker?
Inte vad jag vet.
Minns du din/dina musiklärares namn?
Har haft några stycken, men typ.
Hur bra är din syn?
Den är suddig ... Så kanske inte bäst då.
Har du varit på ett party?
Men jo.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
What? Njaaa ...
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
Lycka till.
Har du varit utomlands?
Jupp, Spanien och Turkiet och Finland om det räknas.
Har du sett din bästa vän naken?
Många gånger ...
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Alla (få) har väl varit bra på sitt sätt. Bröllop är nice, alla borde gifta sig och leva lyckliga i alla sina dagar.
Var är dina syskon just nu?
I Skellhell såvitt jag vet.
Vad var den senaste drömmen du minns? 
Den jag drömde inatt.
Vilken tid gick du upp i morse?
09.30 typ.
Vad ska du göra i helgen?
Inget är spikat än, får se.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? 
"Hä låt fint att hä vaal bra ..." Osv. 
När va du riktigt sjuk senast?
Har väl inte varit RIKTIGT sjuk på länge.
Vem är den senaste kändisen du tog på?
Anna Book ... Hmm, kändis känns som fel ord men ja ...
Vad finns i din bakficka?
Inget.
Har du färglinser?
Nej, men skulle vara kul att ha.
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Jag snodde väl täcke, slogs och puttades som vanligt. Och sov då.
Vad är det första du gör på morgonen?
Slår av väckarklockan förhoppningsvis.
Vad ska du göra efter det här?
Vet inte, elda lite mer kanske.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0