Dag för dag listan- Mina föräldrar

 

De flesta har dem, föräldrar. Jag är inget undantag även om jag nog skulle anse mig ha fler än genomsnittet.

För att komma till saken så har jag en fantastisk mamma som (tack och lov) inte är tillsammans med min pappa. Istället bor hon med min bonuspappa, som jag också bodde under samma tak som i ungefär tre års tid. Båda två tycker jag väldans mycket om.

Pappa sen, är alltså rimligtvis inte heller tillsammans med min mamma. Istället är han tillsammans med Helena, som jag aldrig bott med och inte ser som min bonusmamma. Men hon är inte så dum för det! Pappa har gett mig många upplevelser och vi har gemensamma intressen, så han har varit en bra pappa.


Kommentarer
Postat av: Dad

Men det lät ju bra:)

2011-01-16 @ 11:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0