Trevlo helg

Har ägnat dagen åt att skriva hemtenta. Grämer mig lite över att jag totalt missat ena boken vi var tvungna att använda oss av på tentan och halvt om halvt fick gissa på hälften av frågorna, men får jag göra om är det väl inte hela världen.

Helgen har i alla fall varit bra, jag har fått sålt min diskmaskin åt en tjej som klev in och bara kastade en snabb blick på den innan hon tog fram börsen och nästan kastade pengarna på mig. Haha, det tyckte jag var lite kul och det verkade vara ett trevligt par som köpte den så det blev jag glad för! Hade ju rätt många intressenter men det känns som att jag sålde till rätt.

Nej, nu ska jag vara social med världens bästa. Kände bara att jag var tvungen att uppdatera här en snabbis i alla fall. Men men, bye bye for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0