Fuck this?!

Slipade dörr igår. Idag är kroppen helt död och jag kom på mig själv med att undra, varför GÖR jag egentligen detta?! Får inte ens någon klapp på huvudet för att göra det, ett uttalande i stil med "alltså fan vad grym du är!", så ... Varför? Antagligen för att det är toadörren som ska slipas. För att den är nedplockad och ligger mellan två stolar. För att man inte får något p-r-i-v-a-t-l-i-v när man går på toa numer. Men ändå, det är inte ens min fucking dörr! Men ja, ska det bli något gjort så ... Försöker trösta mig med att det blir desto roligare när allt är klart.

Sen SKA man ju inte försöka framhålla sig själv, men alltså jag tycker själv att jag är jävligt grym! Okej att jag klagar lite, men ändå. JAG ÄR ETT JÄVLA KAP. Billig i drift och gratis arbetskraft, vad mer kan man önska sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0