Filmning

Har filmat bilar och redigerat speakerinslag, sms:at och ätit munkar och wienerbröd. Självklart blev huvudvärken jag kände av en aning i morse, bara värre under tiden. Nu har jag kommit hem och vill knappt ställa mig upp för att det nästan går runt i huvudet. Kan lova att det inte är någon trevlig känsla och jag har den alldeles för ofta. Nu kan det visserligen bero på att jag inte pimplat kaffe som jag gjorde förra veckan, vilket ledde till att magen blev helt utslagen. Men blir det inte bättre måste jag nog börja fundera på att kolla upp vad det kan vara. Detta är inte bra.

Men jag är i alla fall nöjd över att ha åstadkommit något vettigt idag, klarat ännu en deadline med gott om tid till godo. Jag fixar det liksom alltid, även om jag inte orkade igår fast jag visste att jag kanske borde så var jag ändå tryggt förvissad om att på något sätt skulle jag ordna det ändå. Jag litar på mig själv på det sättet och är trygg i vad jag kan. Helt övertygad om att allt alltid ordnar sig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0