En morgonlista

Vem
pussade du sist? Min älskling såklart!
tänker du på? Ingen person direkt.
är din bästavän? Vet inte riktigt.
förlåter du aldrig? Aldrig är en lång tid. Jag vet inte, folk har inte gjort så hemska saker mot mig.
pratade du med på msn sist? Nån okänd person som lagt till mig nån gång.
ringde dig sist? Mamma
skrev det 9:e smset till dig? En person som ville köpa min diskmaskin.
önskar du var med dig nu? Min älskling, alltid!
var din första kärlek? Vet inte vad jag ska räkna, men jag var typ kär i en kille som hette Adam i lågstadiet, haha.

Har
du ett förhållande? JAAA! :-D
en bästavän? Typ.
bra föräldrar? Absolut!
ljugit för en vän? Man ljuger inte för de man tycker om, nej!
blivit anmäld någon gång? Onej.
stulit något? En godis från en kompis? Haha.
gråtit över någon av det motsatta könet? Har väl hänt. 
slagit någon av det motsatta könet? Självklart, haha. Men inte på allvar då.
kysst någon av samma kön? Nope.
varit otrogen? Skulle ALDRIG falla mig in!

När
var du full sist?
Jag blir aldrig full! Orkar aldrig dricka nog mycket.
hade du riktigt roligt senast? Igår typ. Jag är en lättroad typ.
grät du senast? Vet inte riktigt.
skrattade du sist? För några timmar sen typ.
var du kär sist? Är nog fortfarande kär!
ska du sova idag? Vet man aldrig.
skrek du på någon sist? Gillar inte att skrika så det händer typ aldrig.
mår du som bäst? I sällskap med de jag tycker om!

Vad
har du för mobiltelefon?
En Sony Ericsson W205.
har du på dig just nu? Ett linne och jeans, samt de obligatoriska tjocksockarna såklart!
lyssnar du på just nu? Datorns surrande.
vad är din hårfärg? Blond
är dina framtidsplaner? Flytta ihop med världens bästa, skaffa ett jobb, resa.
tänker du på just nu? Att jag snart ska iväg till stallet.
fick dig att gråta sist? En lycklig film typ.
hatar du mest av allt? Att vara ensam! 
tycker du om din kropp? Utvändigt, ja. På insidan är den bara skit, huvud och mage jävlas nåt så jävulskt!
får du mest komplimanger för? Vet inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0