Bra och bisarrt

Det låter som att mitt liv är hemskt. Dags att ge det lite upprättelse i så fall, igår blev jag nämligen glatt överraskad ... Jag fick frulle på sängen! Kände mig som en riktig prinsessa och då kändes det faktiskt rätt värt ändå. Med allt. Då kunde jag verkligen känna att "amen vad fan! Jag har det rätt bra ändå".

Sedan upptäckte jag att jag fått ett mail som svar på en Blocket-annons jag har ute. När jag sett avsändaren började jag verkligen undra om sådana bisarra saker verkligen inträffar IN REAL LIFE. Uppenbarligen gör de ju då det, men vad är oddsen för att partnerns ex som man aldrig träffat mailar på JUST min annons? Minst sagt märkligt. Men men, det finns väl en anledning till allt.

Om någon timme ska jag dra mig mot skolan. Nu ska jag göra mig färdig. Tjao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0