Bad day

Vilken dag alltså! Vaknade med huvudvärk, pussade på min älskling innan han åkte och gick sedan och spydde. Det kändes därefter lite bättre så jag åkte till skolan, satt där och plågades fram till lunch och åkte sedan hem. Åt en upptinad färdigpizza och kände mig lite bättre igen, men tyckte det var dumt att chansa och åka tillbaka till skolan ifall det skulle bli värre. Istället bestämde jag mig för att göra något jag länge velat testa, nämligen att förpesta mitt hår med en blondering. Sagt och gjort, färgen åkte i men redan efter ungefär en kvart började jag inse att färgen inte såg ens i närheten av likadan ut på de olika hårpartierna. Så ja ... Nu sitter jag här med hår som skiftar i blont, orange och rött och väntar på att det ska torka så jag kan se hur förskräckligt slutresultatet blev. Nästa drag ... Ehh ...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0