Zombie

En flummig zombie med rödsprängda ögon har sin sista jobbdag idag innan det blir tre dagars ledighet. 54 timmar har jag spenderat på jobbet de senaste sju dagarna. Förkyld och jävlig känner jag mig. Telefonen kommer antagligen vara avstängd torsdag-lördag. Tror mitt jobbrekord ligger på 13 dagar i rad men då hade jag inte enbart stängningar och jag var inte förkyld. Ärligt talat tror jag denna ledighet är välbehövd.

Jag funderar på att ägna mina lediga dagar åt att gå på stan och kika efter julklappar. Julafton närmar sig trots allt med stormsteg och lite klappar har väl mina nära och kära gjort sig förtjänta av. Jag brukar dock ha svårt för att hitta något, den där ultimata julklappen verkar aldrig vilja dyka upp. Men försöka går ju.



Förresten, det har ju kommit lite snö! Inte så mycket som på bilden, men lite. Det innebär att det är kallt och jävligt, jag får snö i skorna och bilen snöar över. Börjar bli lite sugen på en utlandsresa, men just nu känns den drömmen långt borta. Suck.


Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Tack för dina ord. Känns alltid bättre att höra andra säga det.



Kram

2011-12-07 @ 15:50:48
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Dad

Bearbetar Fritidsresor, det har du kanske sett i loggen på FB?

2011-12-11 @ 14:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0