Varför?

Har inte bloggat på flera dagar. Varför skulle jag? För att berätta om att jag varit ledig torsdag, fredag och så idag. För att berätta om att jag, JAG, nyss tackat nej till ett tio timmars jobbpass. Varför? Kanske kände jag bara för att någon gång vara hemma och vårda min relation. Är det detta jag ska berätta om, eller ska jag istället berätta om all frustration och ilska jag känt de senaste dagarna. Vad jag än funderar över att skriva blir frågan densamma, varför? Varför skulle jag skriva det?

Så jag skriver ingenting. Tror ingen bryr sig heller. Varför? Varför skulle de?


Kommentarer
Postat av: Julia

sv; hur träffades ni? om jag får fråga?

Fin blogg förresten!

2011-12-10 @ 20:21:11
URL: http://itisthetruth.blogg.se/
Postat av: Dad

Vi läser och vi bryr oss:)

2011-12-11 @ 14:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0