Jag vill resa bort, bort, bort

Efter Italienresan i oktober har mitt ressug inte varit fullt lika starkt som vanligt. Men nu, inte ens två månader senare, är det tillbaka med sin fulla kraft. Jag fryser konstant både utomhus och inomhus och börjar ana att jag är en förklädd asiat som egentligen är född i typ Thailand. För visst skulle jag onekligen trivas bättre i ett varmt land.

Men det finns inte så mycket att göra åt saken antar jag. Nu råkades jag födas här i kalla Sverige och får väl helt enkelt leva med det. Men ibland, några gånger per år kanske, skulle det vara skönt att fly bort. Åtminstone någon vecka åt gången. Det kan väl inte vara för mycket begärt?

Jag får work like an idiot så kanske, kanske ...


Maranello.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0